Reclamații

Ne pare rău sa aflăm că ai avut o experiență negativă și dorim să rezolvăm această problemă cât mai rapid și eficient posibil. Suntem aici pentru tine și ne angajăm să soluționăm orice nelămurire sau nemulțumire ai putea avea.

Cum să faci o reclamație?

Dacă ai întampinat o problemă sau ai o reclamație, te rugăm să ne contactezi folosind una dintre următoarele modalități:

  1. Telefon: Sună la numărul nostru de telefon, 0752.100.600 , iar unul dintre reprezentanții noștri te va asista în rezolvarea problemei.
  2. Email: Trimite-ne un e-mail la adresa noastră: reclamatii@mas.com.ro. Asigură-te că incluzi o descriere detaliată a problemei tale și informațiile de contact necesare pentru a reuși să luăm legătura cu tine, în scopul rezolvării situației reclamate.
  3. Adresă: Ne poți găsi conform programului nostru, la adresa Str. Dr. Frederic Joliot-Curie nr. 23, Sector 5, București, unde putem discuta mai multe detalii. 

Pentru orice întrebari suplimentare sau asistență, nu ezita să ne contactezi.